Logikai játék forgó rulett stratégia

Kód: J-GR0511
14 000 Ft 11 570 Ft ÁFA nélkül
2 - 7 munkanap
Várható kézbesítés:
2024.11.29
Szállítási lehetőségek
  • Játékosok száma: 2-4
  • Játékidő: kb 20 perc

Részletes információ

Termék részletes leírása

A stratégiai és társasjáték egy szórakoztató játék, amelyben kulcsfontosságú a logikus gondolkodás, a megfigyelés és a következő lépések előrejelzésének képessége.

Játékszabályok:

  1. Készülj fel a játékra.   Igazítsa a köröket a vízszintes számozott vonalra úgy, hogy egy egyenest alkossanak. Ezután osszuk el a labdákat a játékosok között (minden játékos azonos színű labdákat kap). Minden versenyző 6 labdáját helyezi a rajtmezőre. Ezután állítsa be a végmezőt (END) a kezdő mezők színének megfelelően (egy egyszerűbb lehetőség), vagy keverje össze őket, hogy növelje a játék nehézségét.
  2. Játék.   Meg kell határozni a játékosok sorrendjét. Minden résztvevő feladata a körök mozgatása úgy, hogy labdája a végmezőben a megfelelő színnel jelölt lyukba kerüljön. A játékos addig forgatja a kört, amíg egy tetszőleges színű labda le nem esik. Amikor a labda az alsó körben van, azonnal állítsa le a kört. A kör mozgási iránya mozgás közben nem változtatható. Az alap közepén egy fehér paszta kör található. Óvatosan vezesse végig a labdákat a tábla ezen oldalán. Ha egy játékos mozgása miatt a labdája véletlenül csapdába esik, vissza kell helyeznie a hat kezdőmező egyikére. Ha egy játékos csapdába ejti az ellenfél labdáját, elveszi, és belehelyezi a pontszámába. A játékos csak akkor mozgatja a labdáit, ha eltalálja a megfelelő színű végmezőt. Ha egy játékos a köre során az ellenfél labdáját a labdájával megegyező színű lyukba helyezi, az ellenfél pontot szerez (példa: az 1. játékosnak kék golyói vannak, mozgása során a 2. játékos zöld labdáját a zöld végmezőbe helyezte, pont a 2. játékos kapja meg). Ha egy játékos labdája rossz színű lyukba kerül, az a játékos szerez pontot, akinek a lyuk a célterületen van, és a labdának be kell jutnia a célterületébe. A játéknak akkor van vége, amikor az összes labda a végdobozban kötött ki.
  3. Pontozás és a játék befejezése.   Amikor az összes golyó a célterületen van, számolja meg a pontokat, és határozza meg a győztest.

Pontozás:

  1. a játékos színű labda - 10 pont
  2. ellenfél elkapott labdája - 20 pont
  3. helyezési pontok:
  4. 1. hely - 60 pont
  5. 2. hely - 40 pont
  6. 3. hely – 20 pont

Játékosok száma:   2–4

Játékidő:   körülbelül 20 perc.

Alap méretei:

  • átmérője kb 37 cm
  • magasság kb 6,5 cm

Tartalom:

  • 1 alap (rulett),
  • 28 golyó négy színben (kék, zöld, piros, narancs),
  • golyós tálca.

Kiegészítő paraméterek

Kategória: Családi társasjáték
Meghatározás: Fiúknak, Lányoknak
Termék állapota: Új

Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!

Ezt a mezőt ne töltse ki:

Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!

Ezt a mezőt ne töltse ki: